alvapluslinnea.blogg.se

Jag står inte ut

Kategori: Bilder

Idag har jag mest packat inför imorgon. Nu är nästan allt nere i mina två stora väskor, men det känns dock som att jag har glömt någonting. Fast det gör det alltid! Hämtade madrassen med Alva förut idag också, så nu ligger den i bilen! Åt jordgubbar och glass med familjen nu på kvällen, och så drog jag i mig lite godis jag fick av farmor och farfar i eftermiddags, mumsigt värre!

Imorgon åker vi lite tidigare än de flesta andra, alltså jag, Alva, mamma och pappa, för vi ska hämta upp morfar i Kristinehamn. Samlingen var halv 12, men vi åker 11 härifrån istället. Första matchen börjar klockan 3, så jag och Alva ska äta sallad i bilen på vägen dit. Andra matchen är klockan 7, och sedan är det 2 stycken på både Lördag och Söndag. Tyvärr får inte vi spela något slutspel för att det var ett lag som drog sig ur, så vi får spela 6 matcher, alla mot alla! Första matchen på Söndag är 8, åh jag kommer dö! Jag har inte gått upp tidigare än 9 på 16 dagar, hur ska jag orka spela match klockan 8 då? Äsch vilka funderingar, nu ska jag sova. Ni får ha det så bra i helgen, för det ska Alva och jag ha! POSS ♥ /Linnea




Söt jordgubbe va, det såg både ut som ett hjärta och en rumpa hihi..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: