alvapluslinnea.blogg.se

Sådär får du inte alls säga, det skrämmer mig

Kategori: Tips

Åh, min helg har varit så bra! Jag har inte skrattat såhär mycket på länge som jag har gjort i fredags, igår och idag. I fredags var jag en stund med Linnea, men vid 4 var det samling vid IP (jag har ju redan skrivit att vi hade fotbollsmatch) Och igår var jag hela dagen med Linnea, vi gottade oss med chips, choklad och vatten på kvällen. Mums! Men på dagen slappade vi bara och mös framför 2 filmer. Ena heter "Fjorton suger" Men den var as dålig! Usch vad dålig den var, typ gjord på 1800-talet? Den var iallafall gammal om man säger så. Och den andra heter "Instängd 2" Men gud vad bra den var! Väldigt läskig ibland, men strunt samma! Helt klart 5 av 5 får filmen av mig, jag kan lägga upp trailern snart. Och vad har jag gjort idag? Jo, jag tog det lugnt och mös hemma på förmiddagen till 2 ungefär. Sedan ringde farmor och frågade om jag ville komma dit för Moa var där ifall vi skulle träffas alla tre, så då klädde jag på mig och åkte iväg till farmor. När jag kom hade inte Moa kommit ännu, så jag och farmor satte oss ute på hennes balkong en ganska lång stund och bara pratade. Mysigt! När Moa kom så fikade vi och bara hade kul, som vi har haft hela dagen. Vi har tagit promenader, cyklat, skrattat, fikat & ätit en massa gott och bara varit! Så tack för helgen Linnea, Moa, farmor och farfar! Riktigt roligt har det varit. Älskar er alla! ♥

Imorgon är det skola igen, eller ingen riktig "skola" för vi ska vara i Spontan hela dagen och spela brännboll och ha det kul tillsammans sista dagen eftersom vi slutar skolan på tisdag! Så det ska nog bli skönt att vara i Spontan istället för att vara i skolan. Nu ska jag lägga upp trailern och sedan sova. Ni som inte har sett filmen, måste verkligen se den! Fy så bra den var. Och det väntas en ny dag imorgon också så vi hörs! Pusshej ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: