alvapluslinnea.blogg.se

Sommarlov! ♥

Kategori: Bilder

Dagen har varit super bra. På morgonen i skolan hade vi som sagt skolavslutning, vi kollade på film och fikade och bara hade det mysigt sista dagen innan sommarlovet. Sen fick vi gå runt 10, men jag, Linnea och Vilma stannade kvar utanför och kollade på 9:orna som gick ut. Efter det gick vi tre upp till God Smak för att fika, mysigt! Där satt vi en ganska lång stund och bara pratade. Och på caféet träffade vi även Simon och Patrick, och när vi var klara hade vi ingenting annat att göra och inte dom heller så vi cyklade hem till Simon och kollade på en skräckfilm, åt ostbogar och bara mös! När filmen var slut cyklade vi hem till Patrick, där kollade vi på tv och fikade. Haha! Efter 1 timme skulle både jag och Linnea hem igen, så vi var inte där så länge! Men det blir många fler gånger i sommar också!

Men gud vad skönt med sommarlov nu då! Slippa gå upp på mornarna och ha jobbiga och långa skoldagar framför sig. Nu står hellre vänner, familj, sol, bad, talangen och glass på schemat. Härligt! Nej, nu ska jag byta om och ladda inför matchen istället för att sitta här, det här vinner vi igen tjejer! Jag hör av mig när jag får tid. Puss på er! ♥ /Alva
Två bilder från avslutningen idag, ifrån Fridas blogg som jag snodde. Jag tog även egna bilder också, men dom får ni se imorgon! För nu orkar jag inte lägga upp dom, så dom här två får duga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: