alvapluslinnea.blogg.se

Världens bästa midsommar

Kategori: Alva

Innan jag ska krypa ner och sova blir det ett inlägg om Midsommaraftonen som var igår med min underbara familj och släkt. Det blev en väldigt lång dag, för vi i familjen åkte redan efter frukosten till min morfars "sommarstuga" där vi alla skulle hålla till under hela dagen. Det blev en massa god mat och dryck, jordgubbar med grädde, fika, spel, 2 hundar att busa med och samt 6 småkusiner som man fick spring och leka med hela tiden. Haha, alla är så söta! Så det blev en hel del lekar under hela dagens lopp. På kvällen grillade vi super gott kött och marshmallows efter det. Det är vad jag kallar sommar! ♥ Men vi åkte redan hem vid 8 på kvällen, när jag kom hem blev det fortfarande mys framför tv:n. Och idag har jag varit med Linnea, vi har för det mesta suttit vid datorn, cyklat, ätit chips och haft det kul! Nej, nu ska jag sova. Vi hörs mer imorgon! Godnatt på er /Alva

Kommentarer

  • moa säger:

    mummmmss! hihi tack! Ja, det gör vi väl kanske, bara jag inte sover bort hela dagen haha, du får väl ringa och väcka mig annars :) ♥

    2011-06-26 | 01:32:36
    Bloggadress: http://achicklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: