alvapluslinnea.blogg.se

Fredagsmys

Kategori: Bilder

Godkväll! Nu är det äntligen fredag, även om jag är sjuk så är det ganska skönt med fredag. Jag skrev ju igår att jag inte mådde så bra, imorse när jag vaknade kände jag mig yr, jag hade fortfarande ont i magen och så hostade jag jätte mycket. Så det blev att stanna hemma idag, vi hade bara tre lektioner idag så jag missade ingenting vilket är skönt och bra! Linnea kom till mig efter skolan också, vi pratade ganska länge och efter en timme gick hon hem igen. När hon hade gått gick jag och lade mig i sängen eftersom jag hade så himla ont i huvudet att jag knappt kunde stå.. Tog en alvedon och jag sov i hela två timmar. När jag vaknade hade huvudvärken gått bort, vilket var jätte skönt eftersom det dunkade i hela huvudet och det är verkligen super jobbigt. Det var otroligt skönt att sova iallafall!

Nu ska jag och mamma fortsätta kolla på Lets Dance och äta chokladpudding med grädde. Mums! Vid nio blir det att kolla på Criminal Minds, det är så himla bra. Hoppas ni får en bra fredagskväll! Massa pussar ♥ /Alva

Kommentarer

  • frida säger:

    sv: hihi ja visst är det!

    2011-03-04 | 20:55:14
    Bloggadress: http://lemien.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej! vi har presic statat en blogg och vi har en dagens blogg tävling på våran blogg nu =)

    Och det skulle vara super duper kul om du ville vara med och tävlar =)

    Här har du en dirket länk till tävlingen: http://adammajuss.blogg.se/2011/march/dagens-blogg.html#comment



    Hoppas att du är med kramisar!

    2011-03-04 | 21:36:44

Kommentera inlägget här: