alvapluslinnea.blogg.se

Hardcore Vibes

Kategori: Känslor/Åsikter

Oj! Såg att det var ett tag sedan jag bloggade.. Ingen anledning till det, så ni får ursäkta detta faktum haha.

Skola som vanligt idag då, rätt skön dag jämfört med imorgon, hatar onsdagar! Har inte gjort någonting speciellt sedan jag kom hem från skolan, skönt det med. Just det, idag åkte min bror till Teneriffa med två kompisar och deras familjer, jag vill också! :( Men jag kommer sakna honom iallafall..

Idag är det två helt år sedan jag, pappa och min bror var såg Barcelona - Malaga i Barcelona, helt sjukt! Två hela år! Kan inte fatta det. Jag saknar det så mycket! Visst var det en häftig och sjukt kul upplevelse att se Barcelona spela, men själva staden är en stad som jag ska besöka igen innan jag dör, helt klart. Bjuder på lite bilder därifrån för jag vet inte vad jag ska lägga upp för bilder ändå så. LOVE
/Linnea









Kommentarer


Kommentera inlägget här: