alvapluslinnea.blogg.se

Sådan himla skön torsdag

Kategori: Bilder

Hej på er! Hann ju inte skriva någonting igår, men jag gjorde ändå inget speciellt. När jag kom hem från skolan böt jag om och sedan lade jag mig i soffan och kollade på tv, vilket jag gjorde ganska länge. Halv sex till sju hade jag fotbollsträning på konstgräset. Det var så himla skönt igår! Fast en halvtimme sprang vi runt planen och resten av timmen som var kvar hade vi övningar och vi spelade även mini-matcher. Bra träning iallafall!

Min helg börjar faktsikt redan nu, för vi har studiedag imorgon. Love! Det ska bli så himla skönt med en extra dag på helgen. Nu ska jag iallafall lägga mig i soffan och kolla på tv. Vi hörs! ♥ / Alva

Kommentarer

  • evelina säger:

    sv: hihi jo det var det! ;)<3<3

    2011-03-24 | 18:09:51
    Bloggadress: http://eeeevelinas.blogg.se/
  • amanda säger:

    men gud vad jätteglad du gjorde mig nu! vad söt du är! :) haha! har aldrig varit photogenique men någon bild ska jag väl kunna fixa!

    2011-03-24 | 21:09:01
    Bloggadress: http://iamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: