alvapluslinnea.blogg.se

Skön fredag

Kategori: Bilder

Min dag har varit super bra, har spenderat dagen med Linnea. Efter skolan gick hon hem till sig och jag till mig, vi träffades cirkus bara en liten stund efteråt vid "stenarna" igen, då gick vi upp till Lindex. Och efter det så köpte vi en massa saker på Ica, sedan gick vi ut och satte oss på en bänk och njöt av solen som sken och våren som är påväg, det var ett sånt himla skönt väder idag! Sedan gick vi hem till Linnea, kollade på film - Material Girls, en helt okej film. Vid åtta åkte jag hem, då böt jag om till myskläder och kollade på tv och hade det mysigt med familjen. När Lets Dance slutade vid halv tio satte jag mig här, tänkte bara blogga en snabbis för jag vet inte om jag varken hinner det imorgon eller på söndag. Men jag tror att jag bloggar imorgon på morgonen, så vi får höras mer då. Nu ska jag fortsätta kolla på tv och sedan ska jag lägga mig, är super trött! Ha en fortsatt bra kväll ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: