alvapluslinnea.blogg.se

STOPP

Kategori: Känslor/Åsikter

idag var jag trött på en människa. men som tur är tar jag helg nu! skönt att slippa skolan, japp.

en kväll full av känslor har jag varit med om, både positiva och negativa. men den slutade bra till slut. får inte skruva upp mig sådär. tur har jag också, att jag har en vän och familj som förstår och stöttar. i alla väder som pappa sa förut. kärlek till dom.

kärlek också till min underbara farmor och farfar för att dom är så underbara! åt middag där idag, gott som alltid.

vi funderar på att sluta skriva stor bokstav och sådär, vad tycker ni? äsch, vi bryr oss egentligen inte! det är vi som skriver, gilla det eller inte.

love♥ /linnea


Kommentarer

  • Vilma säger:

    är det mig du är trött på? :O och vaddå en vän? jag finns ju alltid? när du skrev så så måste det vara jag! )): jag som tyckte vi hade kul igår! :O

    2011-03-25 | 07:49:49
    Bloggadress: http://bbaravilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: