alvapluslinnea.blogg.se

see you tonight

Kategori: Bilder

hej! förlåt att jag inte har skrivit något idag, men det har varit fullt upp. först skolan, sedan hem och vila, byta om till fotbollskläder och sedan åka på fotbollsträning med damlaget. först sprang vi 20 minuter ungefär vid vibytorp och tog en massa ruscher uppför en backe, sedan jogga tillbaka igen och då börja själva träning. lika roligt som alltid! och jag måste bara säga att jag ääälskade vädret idag, våren är verkligen här nu!

som linnea även har skrivit i inlägget härnedan är att vi har haft våran blogg i 1 år sedan i måndags, jag kan inte fatta att tiden har gått så fort! jag tyckte nyss vi typ började med bloggen. men det ska vi faktiskt fira! jaja, nu har jag ingenting mer att skriva. vi hörs mer imorgon om jag har tid. godnatt! /alva
a, d, e och a ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: