alvapluslinnea.blogg.se

vilken härlig dag

Kategori: Bilder

hej hopp! idag var ju som sagt jag och bästavän i gustavsvik, den här dagen var en av dom bästa i hela mitt liv seriöst! vi hade bara så sjukt kul hela dagen! men jag kan inte sluta tänka, sitter fortfarande i samma tankar som då. det här glömmer jag aldrig. jag skakar fortfarande. magen bara skriker efter då, vill så himla mycket tillbaks, när vi satt där. och linnea vet precis vad jag menar, det här glömmer vi aldrig.

ni har säkert också läst i något inlägg som linnea har skrivit härnedan att vi ska sluta skriva med stor bokstav, ville bara skriva det igen så ni vet hihi. nu ska jag kolla lets dance, det är ju final! vi hörs imorgon eller på söndag ♥ massa kramar / alva
bilden har ni sett förut, men skitsamma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: