alvapluslinnea.blogg.se

ÄLSKLING, JAG VET HUR DET KÄNNS

Kategori: Musik

hej! skolan idag gick ganska fort för att vara onsdag, dom som brukar vara så sega och jobbiga. men idag gick det fortare än vanligt! när jag kom hem packade jag upp och städade på mitt rum, åt och gjorde klart engelska-läxan tills imorgon har jag också gjort.

jag har glömt att berätta en sak, i måndags hade vi fotbollsmatch mot lillån. tyvärr blev det en förlust med 4-1, men annars var det skönt och roligt att äntligen få spela match ute efter en lång och kall vinter, då vi har fått hållit oss inne så länge. och på lördag eller på måndag är det match igen, hoppas det går bra då! egentligen skulle jag bara lägga in en fin och bra låt, men jag kom på lite andra saker att skriva också eftersom my update inte har varit sådär super bra på sistone. aja, nu ska jag göra mig i ordning och sedan sova! ♥ /alva

Kommentarer

  • amanda säger:

    Nej det är inte jag :) Det är en modell men jag vet inte vad hon heter...

    2011-05-04 | 21:43:57
    Bloggadress: http://iamanda.blogg.se/
  • Amanda säger:

    svar:haha ja det blev han:)<3

    2011-05-05 | 16:53:18
    Bloggadress: http://mandaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här: