alvapluslinnea.blogg.se

BABY

Kategori: Bilder

hej! nu mår jag mycket bättre så imorgon blir det skola för min del. för en stund sedan så duschade jag, städade mitt urstökiga rum och just nu sitter jag här med engelska boken i handen för att plugga lite glosor tills imorgon. annars händer inte så mycket, en tekopp står i micron och tv:n står på i vardagsrummet så det blir nog att kolla på tv alldeles strax och efter det sova. imorgon börjar jag också 10 i 8, buhu! men torsdagar brukar oftast gå snabba så det ska nog funka. när jag kommer hem ska jag nog vila och bara mysa, det är fotbollsträning imorgon också. men jag skippar den imorgon med, för jag har nyss varit förskyld och vill inte råka på det igen vilket lätt händer om man skulle ge sig ut på något för tidigt. men nu ska jag göra mig klar och kolla klart det sista på engelskan och sedan sova! ♥ /alva
här fick ni lite bilder, vissa har ni sett och andra inte - vissa är även från i somras, höstas, våras och vissa är tagna för bara några dagar sedan! pusspusspuss

Kommentarer

  • MADDES säger:

    tack för din fina kommentar tjejen :) Jag är 24år..

    2011-05-19 | 12:49:55
    Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/
  • Rebecca säger:

    Svar: Haha, jag blev jätteförvånad! Tänkte att det är ju sånt som aldrig händer, inte mig i alla fall. Men se så fel man kan ha!



    Måste bara fråga, hur i hela världen kommer det sig att du börjar tio i åtta? Jag börjar åtta de flesta dagarna i veckan, och jag tror att jag ska avlida varje morgon så tidigt det är.. ;)



    Kram!

    /Beccy

    2011-05-19 | 15:44:37
    Bloggadress: http://beccys.blogg.se/
  • MADDES säger:

    Det är fint med mig. vad gör du nu?

    2011-05-19 | 18:01:34
    Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: