alvapluslinnea.blogg.se

FÅNGA DAGEN

Kategori: Musik

tove styrkes låt white light moment ville jag också bara lägga upp här på bloggen, jag tycker den är så himla bra. en riktig skön sommar låt!

iallafall, idag är det måndag igen, vilket innebar en seg och lång skoldag. skönt att den är över nu iallafall! jaja, när jag kom hem böt jag om och åt. jag ska inte göra något speciellt idag, det blir för det mesta att bara plugga. ajuste, igår eftermiddag så skrev jag ett inlägg här på bloggen (inlägget här nedan, om låtarna med jennifer) men det hade visst inte kommit upp förens nyss ungefär, det hade varit något konstigt med blogg.se nästan hela dagen igår, så varken jag eller linnea kunde blogga. så ni vet! men nu ska jag dra mig härifrån, hörs säkert mer ikväll! ♥ /alva

Kommentarer

  • ' sanna. :) säger:

    sv; hej! :)

    precis, den ringen var verkligen sjukt snygg, man dör lite smått när man ser den! :D

    2011-05-09 | 17:48:22
    Bloggadress: http://sannafeliciacederlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: