alvapluslinnea.blogg.se

FAST CAR

Kategori: Musik

hej! vi hade match hemma idag mot nora, det blev tyvärr 0-0. men jag tycker faktiskt att några mål hade vi kunnat fått in, eftersom vi hade miljontals chanser på mål. men alla var jätte duktiga så vi kan inte vara annat än nöjda!

efter matchen åkte jag hem, packade upp och åt mat. när jag var klar tog jag cykeln till linnea, vi har inte gjort något speciellt idag, bara tagit det lugnt och myst i det jätte fina och sköna vädret! jag kom hem från henne vid halv nio, sedan dess har jag kollat på tv med mamma och dippat taco-chips i någon taco-dipp. super gott! och igår var det ju marken här i hallsberg. moa kom även förbi och gick med mig och linnea någon timme, senare vid sju åkte hon hem igen. det var iallafall kul att hon kunde komma, eftersom vi inte träffas så ofta! nu ska jag kolla på en film som börjar på tv:n, så jag måste kila! hoppas ni har haft en bra lördag iallafall ♥ /alva
jag såg den här låten på en annans blogg och jag tycker den är så grymt fin ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: