alvapluslinnea.blogg.se

FRÅN LITEN TILL STOR, JAG SER EN MASSA SKILLNAD

Kategori: Bilder

vilket mysigt väder det är ute! älskar detta väder pga att det är så mysigt både inne och ute! ajuste, min hals är mycket bättre och min näsa är bara pytte lite täppt. men det blir en vilodag hemma imorgon också för min del, jag känner att jag behöver en dag till. men annars är det bra, inga prov än så länge i skolan och ja, allt är bara allmänt bra. ikväll blir det ännu mera mys framför tv:n, jag ska se csi new york och efter det desperate housewives. toppen! efter det ska jag gå och lägga mig, tänkte faktiskt lägga mig skapligt tidigt ikväll så jag kan sova mig frisk. det hjälper väldigt mycket genom att sova när man är sjuk. jag får iallafall se det positiva i det hela och tänka på att jag inte är magsjuk iallafall, det är desto värre att vara.

nu ska jag lägga mig i sängen framför tv:n och vänta på tills csi börjar! vi hörs mer imorgon ♥ /alva

Kommentarer

  • puffiie säger:

    Vad roligt att du är med och tävlar i veckans blogg =)

    Berättar när vinnarna är utsedda.

    Lycka till!

    2011-05-17 | 20:04:29
    Bloggadress: http://puffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: