alvapluslinnea.blogg.se

MINE

Kategori: Musik

jaha, då är det söndag igen. och jag känner mig krasslig i halsen och jag får bara inte bli sjuk tills imorgon, så det är väl bäst att bara dricka något varmt hela dagen, så får faktiskt min söndag se ut. men jag hade ändå ingenting speciellt planerat. för min del är det nästan som vanligt på söndagar. gå i myskläder hela dagen, städa rummet, duscha och kolla på tv. om det inte är så att det är något speciellt förstås, men det brukar aldrig hända något på en söndag.

igår var jag med linnea, vi var för det mesta här i trakterna. vi cyklade också till erik och lena, där vi stannade ett ganska bra tag, alla vi fyra satt ute på deras altan och mös. drack dricka och åt godis! efter några timmar skulle jag hem och äta. och efter det åkte jag och linnea till ica och köpte gottigott, sedan åkte vi till en bänk och satt och pratade. älskar att bara sitta någonstans med dig, som vårat ställe t.ex och bara äta en massa gott ♥ jaja, när jag kom hem lade jag mig i soffan och kollade en stund på eurovision song contest. jag trodde faktiskt att eric saade skulle vinna, men det gjorde visst azerbaijan som jag hade sett på någon blogg. nu har jag inte tid att sitta här längre, ska fortsätta kolla på tv. ha en bra söndag allihopa, vi kanske hörs ikväll! /alva
här är vinnar-låten, dom som vill lyssna!

Kommentarer

  • evelina säger:

    sv; man ska trycka om man är tjej eller kille.. ;)<3

    2011-05-15 | 16:34:39
    Bloggadress: http://eeeevelinas.blogg.se/
  • K I E R A - PHOTOGRAPHY säger:

    VECKANS BLOGG PÅ MIN BLOGG :)



    p.s fin blogg :)

    2011-05-15 | 17:11:39
    Bloggadress: http://kiera.blogg.se/
  • evelina säger:

    sv; kul & veta vilka som läser min blogg:)<3

    2011-05-15 | 21:52:10
    Bloggadress: http://eeeevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: