alvapluslinnea.blogg.se

My weekend

Kategori: Bilder

Hej! Jag har som sagt varit i Skövde hela helgen, och det har varit allt annat än tråkigt. Pappa fyllde faktiskt 50 bast igår, så grattis ännu en gång! Vi (jag & min familj) har ätit god mat, badat och mycket mer. Jag har ingen ork till att berätta allt till i detalj. Idag när vi kom hem, runt 1, så kom Alva till mig. Vi har hittat på lite roliga saker och så har vi pratat ut om en del, det behövdes vill jag lova. Nu ska jag sova, för imorgon är det som vanligt skola.

Min helg har iallafall varit väldigt trevlig, rolig och framförallt skön, minst sagt. Det var skönt slappna av några dagar och koppla bort allt annat! Imorgon är det ny vecka så jag får ta mig i kragen och kämpa på de sista "arbets dagarna"! För vecka 22 går vi bara 3 dagar i skolan, och vecka 23 har jag praktik, det längtar jag efter.

Hoppas ni har haft det bra, xoxo ♥ /Linnea



2 bilder från igår, ska berätta mer om vad som har hänt på min tå imorgon. Haha, lite komiskt var det faktiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: