alvapluslinnea.blogg.se

Mysig fredag & 20-års kalas

Kategori: Bilder

Hej! Jag tänker inte skriva någonting om gårdagen, eftersom Alva redan har gjort det. Det blir lite tjatig i sådant fall! Men iallafall så hade jag & Alva en super duper mysig dag, tack min fina!

Idag har jag varit hos min släkt i Värmland. Min kusin Elin fyllde faktiskt 20 år, så ett stort grattis ännu en gång! Först åkte jag, mamma, pappa och brorsan till mormor och morfar och var där en stund. Sedan, vid 3, åkte vi till min morbror där Elin skulle ha sitt släktkalas. Hos dem bjöds det på en mycket god buffé och jordgubbstårta, så gott! Jag kom 4:a i tipspromenaden de hade faktiskt, hihi. Vi åkte hem klockan 7, tidigare än vi tänkte, men det var skönt att komma hem klockan 8 istället för 9!

Hör av mig snarast! /Linnea



Jag & Alva på skolavslutningen förra året, och min kusin samma dag när hon tog studenten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: