alvapluslinnea.blogg.se

Så jäkla kär

Kategori: Bilder

hej! friluftsdag idag då, jag badade i allehallen men vilma & tova, alva var ju sjuk annars skulle hon varit med. det var helt okej faktist, fast man skulle simma minst 25 längder och det var lite jobbigt! jag simmade 33 längder, varför vet jag inte haha! man fick dra hem vid 12, men det visste inte vi så vi satt där och väntade men sedan fick vi ju reda på det och då blev jag liiiite sur. men men, kom hem 1, då åkte jag först till alva och sedan vidare till skolan. skulle hämta engelska boken och efter det cyklade jag till ica och köpte halstabletter. hade ont i halsen igår efter matchen och jag har det fortfarande. så ingen träning för mig ikväll, åååh :(

nu ska jag slå på en film, later! /linnea

Kommentarer

  • PAtricia säger:

    Tack. :/ Följa varandra via bloglovin? (Om du har). ♥

    2011-05-18 | 11:06:35
    Bloggadress: http://postgubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: