alvapluslinnea.blogg.se

SNART MATCH-DAGS

Kategori: Bilder

snart är det dags för match-dags! tyvärr ska inte jag vara med denna gång, min hals vet ni. det är nog bäst att vila sig, dricka varm choklad/te och äta halstabletter ett tag nu. så jag inte blir sjuk! jag hatar att bli hes/få ont i halsen. det är det absolut värsta jag vet! men genom att ta det lugnt nu ett tag från match och träning så får jag hoppas att det går över snarast. men iallafall, det ska bli jätte roligt att kolla på laget när dom spelar! det är ju som sagt i skyllberg och matchen slutar halv 9, då ska alla duscha och efter det åker alla hemåt mot hallsberg igen. så det kommer inte bli någon uppdatering av någon av oss mer ikväll! men jag ska försöka blogga imorgon efter skolan om jag får tid, det är ju friluftsdag med skolan. jag, linnea, vilma och tova valde alléhallen, så imorgon blir det bad! aja, hoppas det går bra för hallsberg och att vi tar hem segern igen! vi hörs ♥ /alva
haha, goa tider ♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: