alvapluslinnea.blogg.se

DET ÄR SOM DET ÄR

Kategori: Bilder

jag kom hem för någon stund sedan, sedan dess har jag bara ätit och bytit om till linne och shorts. det är ju så himla varmt ute! till mat blev det pastasallad och en massa vatten, vattnet behövdes verkligen i denna värme. jag kommer faktiskt inte ihåg hur länge sedan det var man kunde gå med tunna skor och shorts ute senast, eftersom vi hade en väldigt lång och kall vinter. usch, den var inte rolig. det var det värsta på hela "2010 året", brr.

nu kom jag och tänka på en underbar tanke, nämligen sunne vattenland. för att vi i fotbollslaget ska åka på sunne-cupen den 1:a till den 3:e juli, och självklart gå in på sunne vattenland! det ska bli så kul, jag längtar jätte mycket! aja, nu har jag inte tid att sitta här längre. måste dra mig mot läxorna! vi hörs mer ikväll ♥ /alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: