alvapluslinnea.blogg.se

Det är för oss solen går upp

Kategori: Känslor/Åsikter

Jag fick lite ångest och kunde inte sova för jag har ju inte skrivit någonting om min mamma på bloggen. Visst, jag tror nog ingen bryr sig eller så. Men det här är min dagbok på internet och jag vill bara skriva dom mest betydelse-fulla orden till just henne. Inte för att hon kommer se det heller men skit samma. Rak på sak nu..

Till att börja med så måste jag bara säga att du är den mest underbaraste människan i hela universum, utan dig så känns det tomt. Ibland får jag ont i magen när jag får upp en tanke i huvudet om att du inte skulle finnas eller att du inte skulle bry dig om mig. För så vill jag verkligen inte ha det, det skulle kännas så konstigt att leva ett liv där ingen bryr sig om en. Ingen frågar vart man ska, när man kommer hem osv. Det känns så jäkla bra att veta inombords att ens mamma (och pappa självklart) bryr sig om en. Det är bara en sak som gör mig glad många gånger, när jag är ledsen tex, då kan jag tänka på det, hur vore livet utan ens mamma och pappa? Typ förjävligt. Jag skulle aldrig klara mig utan mina föräldrar, jag ser liksom ingen framtid utan dom. Det absolut värsta jag vet, är känslan man får när man är rädd. Man stelnar till som om man inte kan andas. Jag är ofta rädd att jag ska förlora någon utav er, fast det kommer ju absolut inte att hända, men iallafall. Det skulle inte finnas något liv kvar inom mig utan dig mamma. Jag hoppas du verkligen kan förstå mig - Jag kommer aldrig sluta älska dig, det kan jag lova på det djupaste av hela mitt hjärta! Det finns ingen bättre än dig, du är helt underbar! ♥ / Alva


Kommentarer


Kommentera inlägget här: