alvapluslinnea.blogg.se

Värt att minnas

Kategori: Känslor/Åsikter


Och som jag sa förut, jag kommer aldrig glömma de dagar man kände "de här var en happyday". Många sådana har jag känt mig dig. Jag saknar alla våra stunder, de dagar man var som lyckligast, de dagar vi hittade på galenskaper, gick på disco, sminkade oss till fjortisar eller slängde oss i snön. Finsspång 09 är också är minne som sitter fast i mig, det kommer jag aldrig släppa, och jag kommer aldrig släppa dig. Bull, Tengil, Gösa-Påge, Tattare, Tossing, Kossa & allt vad du nu heter - du är min bästavän. ♥

/Din Bill, Krösa-Maja, Gris-Linnea

Kommentarer

  • Alva säger:

    Haha, först måste jag ju bara tillägga att bilden var ju från igår, ellerhur? Haha, nejdå! Men gud vad länge sedan vi tog den där bilden, från typ 2008 va? :o



    Och för det andra måste jag ju bara säga att Tengil förstår precis hur du menar.. Du behöver inte säga något lösenord för att förklara, för jag förstår det mesta. Okej, jag är väldigt cpstörd i huvudet eftersom jag frågar samma fråga 242 gånger och jag säger typ jämt "Va??" Men iallfall, nu är det seriöst. Jag saknar också dom dagarna så jäkla mycket! Vi bara gjorde saker utan att tänka att vi skulle bli fängslade (du vet vad jag menar), nuförtiden är det faror som kan komma och döda oss känns det som. Jag saknar liksom friheten med dig. Och jag hoppas också att vi får tillbaka dom underbara "happy dagarna". Jag älskar dig mer än något annat gris Linnea, men det vet du nog redan! ♥♥ / Tengil

    2011-05-26 | 14:23:45
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: