alvapluslinnea.blogg.se

Mysdag

Kategori: Alva

Jag hade tänkt att ta det lugnt idag och bara vara hemma, men jag kände att jag inte hade en enda sak att göra, jag behöver varken städa eller något som man har lite tid över till när man väl är hemma och myser. Och inga bra filmer trodde jag att jag hade heller, eftersom jag har typ sett alla osv. Men när jag väl hade lagt mig i soffan med mitt stora duntäcke och insåg direkt att jag hade massvis med Disney-filmer (Älskar sådana filmer) att kolla på som jag inte har sett på flera år, så kändes det inte så meningslöst längre. Samt så fick en massa kex och världens godaste ost göra filmerna lite bättre. Vilken mys-onsdag va? Jag älskar verkligen att vara hemma, det är fasiken mitt favoritställe! Jaja, nog om det.

Annars? Det börjar redan mörkna nu och klockan är bara 16.00 på eftermiddagen? Shit. Ja, vintern är ju påväg nu så det är väl bara att gilla läget. Ha det fint! Puss ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: