alvapluslinnea.blogg.se

Tårtjakten

Kategori: Alva

Alltså vad är det här? Varje gång jag skriver att jag ska ta ett litet uppehåll här på bloggen, DÅ kan jag inte sluta tänka på att blogga? Men annars, när jag inte ens har tänkt på uppehåll osv, ja, då glömmer jag bort bloggen helt! Vet inte vad det är med mig, nästa gång jag vill vara borta härifrån ett tag, så får jag väl låta bli att skriva det här, annars tänker jag bara på bloggen vilket jag inte gör när jag är igång och bloggar. Jag liksom kände att jag bara glömmer bort bloggen mer och mer, kommer aldrig på något att skriva osv, då kände jag för att ta ett uppehåll, vilket jag också gjorde, MEN så fort jag har ett uppehåll ifrån bloggen, så vill jag bara skriva en massa för jag kommer på en massa saker att skriva. Men dessvärre så gör jag ju inte det när jag väl ska blogga. Så nu blir det nya tag från mig och så ska jag skriva så ofta jag kan, vi får helt enkelt se när jag skriver!


Annars? Kom hem runt halv 3 förut från skolan alldeles utmattad och med värk i kroppen. Vi hade Tårtjakten idag i skolan, det var 5 styckna av tjejerna och 7 styckna av killarna i våran klass som spelade basket. För oss tjejer gick det jättebra faktiskt. Vi vann 2 matcher och förlorade 1. För killarna vet jag inte riktigt, tror dom också vann 2 och förlorade 1. Så sedan jag kom hem har jag ätit och vilat. Resten av dagen/kvällen får bestå av plugg, vi har ett matte-prov och en engelska-läxa tills imorgon! När dom två sakerna är klara imorgon, är jag fri från läxor hela veckan ut (Ok, bara 2 dagar då haha) För tills på fredag har vi ingenting, och sen är det helg. Åh så skönt! Nej, nu ska jag lägga mig en stund framför tv:n och bara koppla av. Jag älskar verkligen att vara hemma, det är det bästa stället på hela Jorden! Det känns som om jag aldrig vill flytta hemifrån.. Vi hörs! Ha det fint ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: