alvapluslinnea.blogg.se

The cure

Kategori: Musik

Jag måste bara dela med mig av en sån himla bra låt! Haha, idag har det blivit ganska mycket musik här på bloggen från mig men det är väl bara kul det också? Nu ska jag fortsätta ligga framför tv:n, men först, ska jag kolla vad det finns att göra i köket. Jag blev så sugen på chokladmuffins eller kladdkaka. Jag får se vad jag gör, det är ju trotsallt lov så man får faktiskt unna sig själv lite granna ibland också. Nej, nu blir det bakning! Passar perfekt att baka nu, så man får nygräddade chokladmuffinsar tills klockan tio, för då ska jag se på film! Ha det fint ni ♥ Kram! /Alva

Kommentarer

  • ISAB3LLA/ photography säger:

    Svar: TACKTACKTACK! :D

    Var gärna med i tävlingen på min blogg där du kan vinna en kryssning, presentkort på glass och en hudkräm!

    2011-11-03 | 16:49:04
    Bloggadress: http://iisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: