alvapluslinnea.blogg.se

Tidsfördriv!

Kategori: Allmänt

FRÅGOR OM MIG

01. Fullständigt namn: Ellen Linnéa Östlund

02. Ålder: 14
03. Vart bor du: I en ful och tråkig håla 2 mil från Örebro
04. Bor tillsammans med: Min familj

05. Husdjur: 1 katt

06. Färg på ditt hus: Rött & tegel
07. När är du född: 3 maj

08. Vilken klass går du i: 8D

09. Vilket år tar du studenten: 2016 tror jag

10. Något jobb: Nej

11. När gick du upp i morse: Halv 12
12. När ska du sova: När jag är trött

13. Duschat idag: Nej
14. Kramat någon idag: Ja
15. Pussat någon idag: Ja
16. Vad har du ätit idag: Frukost, mellanmål, middag
17. Dagens klädsel: Underkläder, mjukisbyxor, linne

18. Dagens smink: Inget
19. Dagens sötnos: Ingen

20. Dagens roligaste: Ingen
21. Har du många vänner: Tillräckligt
22. Hur många har du kysst: Ett par stycken
23. Vem kramade du senast: Min katt
24. Vem saknar du: Min gamla klass
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen
27. Har du pojk-/flickvän: Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: Alviiiiis
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Olivia: "Vem ska vi vara hos? <3"


FAVORIT:

31. Film: Som jag kommer på nu, Sex and The City filmerna

32. Låt: Har många, men Turbulens - Newkid just nu

33. Mat: Har för många

34. Dryck: Sprite

35. Färg: Vit m.f
36. Tv-serie: Vänner, Top Model, Criminal Minds, Jersey Shore

37. Stad: Stockholm & Göteborg

38. Land: -

39. Ämne i skolan: Matte

40. Tv-program: Samma som på Tv-serie


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Vet inte

42. Personen du pussade: Mamma/Pappa i think
43. Gången du spydde: Över ett år sedan
44. Gången du grät: Minns inte
45. Pizzan du åt: Söndags
46. Gången du var i Göteborg: 3 September om jag ska vara exakt
47. Gången du var i Stockholm: I våras

48. Gången du duschade: Måndag
49. Gången du sov: Natten mellan igår och idag
50. Personen som såg dig gråta: Vet inte

 

DET ELLER DET:

51. Svart eller vitt: Vitt
52. Hund eller katt: Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Beror på vad för fest, men båda
54. Tvspel eller datorspel: Spelar inte
55. Singel eller upptagen: Singel tror jag faktiskt
56. Pussas eller kramas: Båda

57. Lunarstorm, helgon eller Playahead: Inget
58. Ragga eller bli uppraggad: Båda hehe
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Paradise Hotel
60. Är du brunett eller blondin: Blondin
61. Har du blåa ögon eller bruna: Blåa
62. Choklad eller lakrits: Choklad
63. Göteborg eller Stockholm: Båda

64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca Cola eller fanta: Fanta 
66. Pizza eller kebab: Beror på

67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Båda
69. Leva eller dö: Leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Vääääldigt många

71. Personer du hatar: Starkt ord, men det finns väl några få som jag ogillar
72. Pojk-/flickvänner du haft: Vet inte, haft några stycken fast inget seriöst
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Räknar inte
74. Glassar du ätit på en dag: 3 kanske

75. Nämn en festival du vill på nästa år: No idea

76. Gånger du haft minnesluckor: 0

77. Gånger du varit hög: 0
78. Personer du saknar just nu: Orkar inte räkna

79. Gånger ditt hjärta brustit: För många

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Haha jadu..
81. Träffade du senast: Mamma
82. Sjöng du senast för: Mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med: Är inte inne på msn så mycket längre

84. Spelade du tvspel med senast: -
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: -
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Haha, kan jag inte avslöja här ;)
87. Förtjänar att dö: Ingen
88. Är söt: Många
89. Vill du sova jämte inatt: Kudden..

 

VAD:
90. Gör dig glad: Mina vänner/familj/släkt, m.m
91. Gör dig ledsen: Många saker
92. Vill du helst göra nu: Åka utomlands

93. Önskar du att du slapp göra: Jobbiga SO-uppgifter, haha
94. Vill du ha nu: Roligt
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Det är långt tills min födelsedag

96. Längtar du till: Fredag & Jul
97. Tycker du om dina betyg: Har inte fått betyg ännu

98. Ångrar du i ditt liv: Mycket

99. Är det bästa som hänt dig: Mycket
100. Hur mycket är klockan: 18:05

 

/Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: