alvapluslinnea.blogg.se

365 days ago

Kategori: Känslor/Åsikter

"när vi kom hem var alex & kevin här & var med min bror. jag & alva gick in i vardags rummet för att kolla på idol & efter ett tag kom de också in hit. haha, jag kan säga att den här kvällen var den bästa på länge! vi hade så jäkla kul så det är inte sant! vi satt och snackade om deras klass & vad alla hette, det kanske inte låter så kul men det var åååh så kul!"

Om jag saknar den kvällen? Ja, så sjukt! Minns till och med nu hur glad jag var den dagen, hur bra det kändes i magen och att jag log hela den dagen. Saknar att känna sådär, en sån där lycka.. Men att det är ett helt år sedan, knappast! Det kan inte ha gått ett helt år? Alltså tiden går så grymt fort! :(
Haha, sötnos! /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: