alvapluslinnea.blogg.se

Världens bästa helg

Kategori: Alva

Tjena på er! Det här har varit världens bästa helg, helt allvarligt. I fredags så sov jag över hos Linnea, det blev chips, popcorn, godis och en massa annat gott till en massa tv-tittande. Mys! Igår så skulle vi även in till Örebro och gå på stan hela dagen. Vi åt varsinn jätte god kycklingbaugette på La Baugette med curry-sås. Helt sjukt vad gott det var! Efter det gick vi in och ut i massa affärer. Jag fick faktiskt med mig två snygga tröjor hem och en svart halsduk. Jag har varit på jakt efter en stickad tröja i flera år känns det som, nejmen jag vill ha en stickad tröja nu till hösten. Och jag har letat och letat, och så äntligen, hängde den där och den blev min. Vilken lycka va! Men dagen slutade inte så himla bra (trodde vi) Jo, för att vi skulle åka tåg hem och vi trodde att dom tågtiderna som vi hade kollat upp gick alla dagar, nej då gick dom bara måndag till fredag och det var ju en lördag som vi var där (igår) så det gick ju inga tåg då, eller jo, det gick ett tåg som tur var, men när vi frågade hur mycket det kostade så svarade han "190 kr/st" WHAT? Så tänkte ju vi förstås. Men sen sa han "Äsch, det är ju lördag idag, ge mig det ni har löst så fixar det sig" Så vi fick åka för bara 30 kronor var (det var det enda som vi hade löst i småpengar) Ja, så himla snäll var han! Efter att vi hade tackat minst tusen gånger så kunde vi äntligen sätta oss ner och andas, haha. Så det fixade sig tillsut och vi kom hem till våran underbara stad, okeeeej, inte direkt så.. Men lite så tänkte man ju efter en massa krångel. Jaja, dagen blev lyckad trotsallt och det blev god mat, shopping och en massa skratt under dagen! Tack för hela helgen bästavän. Du är bäst! Loveyou ♥

Idag har jag föresten bara följt med mamma till Marieberg en stund och sen har jag slappat hemma för det mesta, gått runt i myskläder och kollat på film. Ha en fortsatt bra söndag! Kram ♥ /Alva

Kommentarer

  • moa säger:

    sv: hihi, juste det har du ja! Dom är ju såå snygga! :O

    Hahaha, ja dom är skitsnygga, men prova den aldrig när jag var i marieberg idag faktiskt. Men synd att dom kliar så :/. Pusspuss<3<3

    2011-10-02 | 19:44:51
    Bloggadress: http://howaboutthis.blogg.se/
  • moa säger:

    sv: du som är snygging!



    hihi tacktack!



    Jag köpte skorna på nilson shoes, det är samma på båda bilderna ;)<3<3

    2011-10-02 | 20:07:34
    Bloggadress: http://howaboutthis.blogg.se/
  • frida säger:

    la baguette är sååå gooott!!

    2011-10-03 | 21:10:51
    Bloggadress: http://lemien.blogg.se/
  • Linnea säger:

    JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR BÄST! ♥♥♥

    2011-10-05 | 22:16:26
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: