alvapluslinnea.blogg.se

Without you

Kategori: Allmänt

Har spenderat denna söndag med familjen på ett av mina favorit ställen, hos mormor och morfar i Värmland! Vi har ätit god mat, skrattat och bara varit. Fick även träffa min kusin eftersom hon åt middag med oss!

Men det hände en läskig sak när vi kom hem.. Jag skulle gå in först och då är det ju kolsvart i huset, så jag öppnar dörren och tänder en lampa så jag ser lite iallafall. När jag kollar ner ser jag någonting stort svart som hoppar iväg! Så jag springer och tänder lampan och där hoppar en jäkla padda! Min katt springer ju efter den men sedan tog min bror ut den i en plastburk som tur var! Den var så jädrans stor, lerig och rent ut sagt äcklig! Usch och fy, det där hjälpte inte precis min rädsla för små djur..

Efter det duschade jag och satt vid datorn, och nu ska jag sova. Det är sent efter läggdags så det är bäst att jag stänger av! Kram ♥ /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: