alvapluslinnea.blogg.se

1 September

Kategori: Allmänt

Hej!

Visst känns det att det är höst nu? Usch, vad kallt det är på kvällarna nu mera! När jag kom hem från IP var mina fingrar som isbitar efter att ha kollat på både min egna träning (var inte med pga av förkylning), och en del av A-lagsmatchen. Så nu tänker jag hoppa in i en varm dusch! Ska sova tidigt ikväll, måste iallafall försöka sova bort förkylningen, om det nu fungerar..

PS. Från och med idag lovar jag bättre uppdatering på bloggen! Jag ska försöka fixa lite collage med bilder från i sommar, som jag planerat i kanske 4 veckor eller mer (?). Kommer aldrig igång med någonting nu för tiden..

Tjingeling! /Linnea

Bjuder på gamla bilder så länge, här är en från i vintras på Jazmine's fest

Kommentarer


Kommentera inlägget här: