alvapluslinnea.blogg.se

torsdag

Kategori: Allmänt

imorgon är det fredag, vilket motsvarar helg, lediga stunder för sig själv, mysiga dagar med en kompis, inga läxor, kunna sova tills man vaknar (om man inte ska någonstans). den här veckan har varit ett rent helvete typ. vi hade en tyskaläxa i onsdags, idag hade vi engelska glosor plus ett fysikprov (tack och lov att det provet var väldigt lätt, och att det gick super bra) imorgon har vi bara kvar engelska glosor igen, sen så är allt gjort! och cooper-test imorgon också, man ska springa 2 km på under 10 minuter, i 7:an hade jag 10.59 så jag hoppas att jag kan slå 59 sekunder haha, annars vet jag inte vad jag gör. musik ska jag också ha med med och lyssna på, det blir nog mycket lättare då. nu ska jag öva klart på engelskaglosorna och sedan sova, ha det bra puss! /alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: