alvapluslinnea.blogg.se

Underbara lördag!

Kategori: Bilder

I lördags hade jag och min kusin bestämt träff i Örebro för shopping och lunch! Jag skulle tagit tåget vid halv 11, men Elin glömde sitt bankkort hemma och fick åka hem igen, och då skulle hon inte vara i Örebro förns 1. Så då tog jag tåget vid halv 1 istället. Dagen blev lite kortare än väntat men det gjorde ingenting! Vi hann äta jättegod lunch på La Baugette, leta runt i en massa butiker och fika på Espresso House! Och så fick jag med mig en fin tröja hem.

När jag kom hem vid 6 mötte Alva mig på stationen, raring ♥ Efter det åkte vi hem åt varsitt håll och käkade. Sedan cyklade vi fram till Ica för att handla lite gott. Satt och mös med det en stund men det blev kallt så vi trampade iväg hemåt. På hemvägen träffade vi Erik aka Sweben, stog och snackade med han i en timme men sedan åkte alla hem till sig. Tack för en bra lördag allihopa! ♥ /Linnea




Kommentarer


Kommentera inlägget här: