alvapluslinnea.blogg.se

ANNANDAG JUL

Kategori: Allmänt

Heej! Åh, jag hade en jättebra julafton i Kristinehamn med finaste släkten i år! Mådde prima hela kvällen! Sen sov vi hos mormor och morfar och slappade hemma hos dom hela juldagen. Kom hem runt halv 7 igår och då fick jag skjuts direkt till Vilma där Alva redan var. Stannade där till 10 typ. Tack för julklappen vilmis<3 När jag kom hem packade jag upp, gjorde mig iordning och satte mig och kollade igenom Facebook/instagram eftersom jag hade missat typ allt pga mitt mobilsurf är slut.. Kunde inte vara inne något hos mormor och morfar, höll på att dö hahah! När jag hade gjort det ringde Lawin och Rawand på Skype så jag snackade med dom till typ 3 sen somnade jag.

Vaknade upp runt 12 idag, har inte gjort så mycket sen dess! Väntar på att Alva ska komma hem så vi kan byta julklappar. Har inte så mycket planer för resten av veckan, förutom marieberg imorgon med tjejerna! Håller på att planera nyår och sådär också, får se vad vi hittar på! Nu bjuder jag på lite bilder, dels lite av det jag fick och lite från julafton! Ska föresten ta ett till hål i örat, fick det i julklapp, iiih taggad! Puss -Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: