alvapluslinnea.blogg.se

MÅR BRA, MÅR BÄTTRE

Kategori: Allmänt

Den här veckan har varit sjukt konstig, har mått dåligt från och till, men allt fixade sig igår vilket var såå skönt! Har iallafall haft en jättechill vecka i skolan, inga läxor alls förutom en liten tyskaläxa i fredags! Men fick hoppa över den pga vi fick sluta 10.00 istället för 13.00, så värt! Idag har jag och Alva först varit på Lindex, sen drog vi hem till henne och efter det till mig. Satt på Saw 2, men vi blev hungriga så stängde av den och lagade mat istället. Åt makaroner och köttbullar med tända ljus hahah, för söta..
 
Cyklade till ica vid 8 och handlade godis, satt oss och snackade lite sen hem igen, och sen jag kom hem har jag snackat skype med Mabbe, Nariman och någon mer. Fattar ingenting av vad dom snackar om, något jäkla spel, killar.. Orkade inte snacka mer med dom så la på precis, men Mabbe skulle ringa snart igen så ska lägga mig och vänta på honom haha! Hoppas ni har haft en bra helg för det har jag, mår så mycket bättre nu. Mycket tack vare min bästavän i alla lägen, Alva♥ Lägger upp ett inlägg sen med lite bilder, bloggar från datorn nu! Puss! /Linnea 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: