alvapluslinnea.blogg.se

Part of me

Kategori:

Heeeeej! Hade glömt bort bloggen helt ett tag, vi hade alldeles för mycket i skolan. Men nu är alla prov och läxor gjorda så nu väntar jag bara på det efterlängtade jullovet. Åh så skönt det ska bli! Men det har ändå inte hänt något speciellt under de senaste veckorna, pluggat det sista, hängt med vänner och sovit. Det vanliga.
 
Igår efter skolan drog jag och Linnea upp till Lindex en snabbis. Träffade även på Amanda, Aida och Mamz på Godsmak så vi köpte varsin chai-latte och satte oss med dom. Men Aida och Mamz drog lika snabbt som vi kom så då satt vi kvar där med Amanda i ungefär 2 timmar. Alltid lika mysigt! När jag kom hem böt jag om osv. Spenderade resten av kvällen framför en film. Och idag är det lördag, jag har redan hunnit städa, duscha och tagit igen alla missade julkalender-avsnitt. Senare ska jag träffa bästis, får se vad vi hittar på! Kram /Alva
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: