alvapluslinnea.blogg.se

TVÅTUSENTOLV = KÄRLEK

Kategori: Allmänt

Mitt 2012 kan man sammanfatta som typ "kompisåret" haha.. 4 tjejer har fått otroligt stor betydelse i mitt liv, Alva, Tova, Vilma och speciellt Juliette (som kom in i mitt liv runt december 2011♥), min allra bästavän Alva känns som en syster numera, det här året har varit hennes & mitt år, jag har lärt känna många nya fotbollstjejer, och kommit riktigt nära några av dom, lärde känna mycket fint folk i somras, och dessutom nytt folk på skolan. Jag levde med en skitmobil ända från december 2011 tills i maj, kan inte förstå hur jag har klarat mig utan min iphone.. Många vuxna personer i mitt liv har också fått större betydelse, så som Lena, min farmor, mina mentorer i skolan och så några fler. Det värsta som hände i år var att jag förlorade min farfar, saknar han varje dag♥ Under hösten i 9an har jag lärt mig mycket om killar, och speciellt om mig själv, och mina vänner har alltid funnits där som stöd så nu mår jag bättre än någonsin! Och hela mitt år har självklart bestått av kära One Direction, älskar dom mer än någonsin hahah! En av dom bästa sakerna som hände var att jag fick tandställning i våras och tog bort den redan i höst, så himla nöjd. Typ det och att vi fick One Direction biljetter till nästa år hihi. Nu ser jag myckeeeeeeeeet fram emot nästa år, kommer hända så mycket roligt då. KRAMIS -Linnea
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: