alvapluslinnea.blogg.se

Lördag

Kategori: Alva

Hej på er! Jaha, då har det gått ytterliggare 5 år sedan jag bloggade sist och det ber jag om ursäkt för.. Haha, nejmen jag har väldigt stora mellanrum eller vad man ska kalla det, mellan varje inlägg. Men det beror nog på att vi har haft ganska mycket plugg i skolan dom här veckorna som varit. En mycket jobbig och väl-detaljerad SO-uppgift skulle vara inlämnad i Onsdags, som den blev också. Det gick riktigt bra faktiskt! Sedan hade vi också ett muntligt Kemi-prov i Tisdags också. Det gick så mycket bättre än vad jag trodde. Och slutligen så hade vi Matte-prov förra veckan också, som vi fick tillbaka i Torsdags. Halva våran klass hade blivit underkända på det provet också, så snacka om att man var sjukt nervös innan man skulle få tillbaka det, eftersom jag tyckte det gick skit dåligt. Men jag klarade mig, blev precis godkänd. Vilken tur! Nu ska jag sluta snacka om skolan, för nu har vi ju trotsallt fått vårat eftrlängtade Sportlov. Wiii!

Och det kan ju inte bli så mycket bättre än att spendera första dagen på lovet med mina tjejer. Vi ska ha tjejkväll hemma hos Juliette. Där blir det att kolla på film och mysa kvällen lång. Med pizza, godis, dricka, chips och dipp! Och självklart, ska vi kolla på Melodifestivalen också. Men hoppas ni har en lika bra kväll som jag kommer ha, nu måste jag gå. Har en hel del att fixa innan vi ska ge oss av. Ha det bäst! ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: