alvapluslinnea.blogg.se

Sandor/Slash/Ida

Kategori: Allmänt

Godkväll! Sitter just nu, nyduschad och insmord med bodylotion, i sängen och ska strax lägga mig och läsa. Tänkte bara uppdatera er lite först!

Igår var jag faktiskt hemma från skolan (jag har inte varit hemma en enda dag från skolan pga av sjukdom, sedan jag började i sjunde klass, knäppt va?). Iallafall så ville inte min mage sammarbeta med mig, och det började redan i tisdags, någon form av magsjuka hade jag fått. Kul för er att höra, jag vet. Men efter en dag hemma var jag fit for fight igen!

Konstigt nog ser jag fram emot skolan imorgon, har börjat tycka om torsdagar och fredagar av någon anledning! Måndag, tisdag, onsdag är däremot hemska! Men nu ska jag lägga mig och försöka läsa så mycket som möjligt i boken som vi har i läxa att läsa ut, Sandor Slash Ida. Den är bra än så länge, vi får se hur den slutar! Ta hand om er ♥ /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: