alvapluslinnea.blogg.se

Hon vill va blind

Kategori: Bilder

Heeej!

Hann inte blogga någonting i fredags, tyvärr. Men iallafall så kom släkten hit och firade min bror, kul med lite släkt-träff lite då och då! Lördagen spenderade jag med Alva, roligt as usually! Och idag har jag varit med Olivia, vi var ute, spelade kort och bara mös så att säga.

Imorgon ska jag och Alva ut på äventyr, skämt och sido, vi ska bort härifrån iallafall! Får se om jag orkar blogga imorgon kväll, är förmodligen rätt slutkörd då! Men vi får se! Nu ska jag krypa ner hos mamma, godnatt ♥ /Linnea
La upp den här fina bilden på facebook på min brors födelsedag (den är en aning gammal), haha jag tror inte att han blev så glad..

Kommentarer

  • linaa säger:

    frågestund på bloggen, skulle vara jättegulligt om du kunde slänga in en fråga :) kram

    2012-01-11 | 19:51:37
    Bloggadress: http://linaaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: