alvapluslinnea.blogg.se

Can you blow my whistle baby?

Kategori: Bilder

Hej bloggen!

Måndag och tisdag har varit helt fullspäckade för mig! Igår hade jag först praktik från 9 till 12, och direkt efter det skulle jag till tandläkaren i Örebro. Så det blev att skynda sig hem, byta om, få skjuts till station och ta tåget dit. Väl där tog de bort min tandställning i gomen, så sjukt skönt! På tåget hem smsade min bror mig och frågade om vi skulle ta en spontantripp till Marieberg, och vem säger nej till det? Så då hämtade han mig på station med bilen och så åkte vi dit. Vi var där ett tag och jag fick med mig tre linnen hem, ett väldigt behövligt till skolavslutningen faktiskt! När jag kom hem hann jag bara äta och vila lite, för halv 6 stog fotbollsträning på schemat! När jag till slut hade duschat efter träningen kunde jag äntligen slappna av efter en lång dag!

Idag hade jag praktik från 12 till 3, sovmorgon mmmmh! Direkt efter det drog jag hem och käkade lite för halv 5 skulle jag och pappa hämta upp tjejerna. Eftersom klockan 5 var det grillkväll med klassen hos världens bästa mentor Ninni! Hon bor ute på landet i ett jättemysigt hus med stor tomt och en stor loge bredvid. Så där var vi hela kvällen, lekte lekar, grillade, hade musikquiz och bara umgicks. Väldigt trevligt! Jag kom hem runt 9 och sen dess har jag legat med ett filt i soffan och glott på TV, var så himla frusen! Usch, trodde jag hade blivit sjuk! Nu är jag supertrött så jag ska kolla igenom twitter och sedan ska jag sova! Hör av mig imorgon, puss! /Linnea

image descriptionimage descriptionimage description

image descriptionimage descriptionimage description

Kläder, världens goaste hund och en massa hoppbilder på mig, Alva, Juliette, Tova & Ninni! (Fotograf lilla Julia)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: