alvapluslinnea.blogg.se

Känns som om jag aldrig är hemma

Kategori: Allmänt

Kom ju hem från Danmark igår, var så sjukt trött efter 5 timmars tågresa! Imorgon hoppas jag på att få in ett inlägg med en massa bilder därifrån, men vi får se. Idag har jag träffat Alva, vi har varit så trötta så allt vi gjort har blivit klappruttet, hahah världens segaste men bästa människa är hon!

På lördag åker jag igen, denna gång till Uppsala! Känns som om jag aldrig är hemma, men efter denna resa ska jag vara hemma ett bra tag! Nu väntas lite läsning och sedan sova, hoppas ni har ett supersommarlov! /Linnea

Kommentarer

  • Alva säger:

    Hahahaha "världens segaste" det är sant!!!! Men du är världens bästa Linnea ♥

    2012-06-29 | 13:34:47
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här: