alvapluslinnea.blogg.se

Midsommar + Sleepover

Kategori:

Tja! Jag hade en jättemysig Midsommar i kära Värmland hos mormor och morfar! Vi åt god mat och en massa jordgubbar, blåste såpbubblor, åkte runt på stan, tog några turer till skärgården, hälsade på min morbror och moster och bara umgicks. Kunde inte bli mycket bättre!
 
När jag kom hem på lördagen packade jag om väskan, drog i mig en pizza, solade, duschade och handlade godis, för sleepover med tjejerna stog på schemat! Hade såååå sjukt kul! Laga mat, göra en twitcam, kolla One Direction Live Dvd:n (uuuunderbart), vara uppe till 8, promenera 6 på morgonen, göra en massa galna videosar och skratta hann vi med på mindre än 24 timmar! Tack Alva, Juliette och Amanda, ni är guldvärda! ♥
 
Nu måste jag gå och lägga mig, för imorgon bär det iväg till Köpenhamn med pappa! Ska bli så skönt att komma bort härifrån! Är tillbaka på onsdag, så hör av mig då! Skulle egentligen lägga upp en massa bilder från helgen, men hinner inte lägga över alla nu och eftersom blogg.se-appen inte vill fungera så får det vänta! Bjuder på två gamla så länge. Ta hand om er! /Linnea
 
Falkenberg 2011 ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: