alvapluslinnea.blogg.se

One Direction - Sanningar

Kategori:

Hej igen! Jag tänkte skriva några sanningar om mig, fast sanningar om hur jag tänker och tycker om One Direction. Jag ville inte köra som alla andra och skriva "Jag kan inte klara mig utan godis" Så istället kör jag en "One Direction - Sanningar" Lite udda kanske, men det blir ju roligare med något nytt! 
 
- Första gången jag lyssnade på WMYB (det var i höstas) när min bästavän visade mig, så tyckte jag att den var jätte dålig och att dom var jätte fula. Vilket jag skäms över idag. Hur kunde jag tycka så? 
- I början, när jag började gilla dom, så var Liam min favorit. 
- Jag har alltid tyckt att låten Another World är bäst. Men numera så har jag ingen favori. I Wish kanske jag har som en liten favorit i smyg. Annars älskar jag alla!
- Min bästavän älskade 1D från första gången hon hörde WMYB, så varje gång hon kollade på videosar med dom, så suckade jag och sa varje gång "Hur kan du kolla på dom där? Det är ju inte ens kul" Nu är jag beroende.. 
- Mina kompisar gillade dom först, sen gjorde jag också det. Även om jag nästan var sist med att göra det, så är jag galnast. Jag har bilder på 1D i skåpen, på min dörr i mitt rum, jag sparar massa bilder på dom på min mobil, och jag kan inte ha någon annan bakgrundsbild än på dom, då känns det konstigt. Jag måste se dom på skärmen när jag låser upp mobilen osv.
- Jag och mina tjejer är helt galna när vi pratar om 1D. När t.ex 1D var här i Sverige senast, så började jag gråta i skolan när min kompis sa att dom kanske var här. För jag tänkte på att vi är i samma land osv. Obeskrivligt.
- Som sagt, Liam var min favorit i början, men nu är det Louis och det har det varit ett väldigt låååångt tag. Jag älskar ALLA lika mycket, självklart, men det är något extra som jag ser hos Louis. Åååh så snygg!
- Jag tycker att Liam och Danielle är det sötaste paret EVER. Det står ju i tidningar att dom har flyttat ihop med varandra, så jag säger bara en sak, dom är som gjorda för varandra. 
- Jag älskar Zayn's klädstil och hans hår. Så snyggt. 
- Jag lyssnar på 1D varje kväll innan jag ska sova. Men det har jag inte gjort på ett tag faktiskt, pga att min mobil är på lagning. Buhu.
- Jag ler ALLTID så fort jag hör deras låtar eller röster när jag kollar på videosar.
- Dom finaste killarna på denna jord är helt klart Niall, Liam, Harry, Zayn och Louis. Jag älskar dom alla. 
 
Det var allt för denna gång! Jag vet inte riktigt om det blev så bra. Vad tycker ni? Släng gärna in några kommentarer. Puss på er ♥ /Alva
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: