alvapluslinnea.blogg.se

Försöker dölja tårar som har trillat ner

Kategori: Bilder

Tjena! Min helg har varit riktigt bra faktiskt! I fredags efter skolan drog jag, Vilma och Alva hem till Vilma för lite fredagsmys med kladdkaka och skräckfilm, hur mysigt som helst hihi! När jag kom hem hann jag bara äta innan jag skulle ut igen, Daniel och Adam ville träffa mig och Alva. Så vi drog till skolan och snackade med dem ett tag, resten av kvällen satt jag vid datorn!

Igår hängde jag med grisen (Alva), vi cyklade ute i solen, skrattade och hade det allmänt bra! Kollade på melodifestivalen hemma med the family, och resten av kvällen satt jag ju inte alls vid datorn... Haha! Nu ska jag hjälpa till att laga mat, schnitzel och klyftpotatis, söndagsmiddag in my ♥ Ha det! /Linnea
Sommar♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: