alvapluslinnea.blogg.se

Bad update

Kategori:

Det har varit dålig uppdatering från mig på sistone, men jag har velat fokusera så mycket som det bara går på skolan. Skola, familj samt vänner går ju faktiskt före bloggen. Men det har ändå inte hänt något speciellt, vi hade egentligen prao den här veckan men jag och Linnea hittade ingen pga det var fullt överallt eller så tog dom inte emot elever så vi fick helt enkelt vara i skolan.
 
Och jag börja med att säga att det var den skönaste skolveckan någonsin. Bara jag, Linnea, Poles, Anton, Adam, André och Måns där. Själva tjejer också, great! På lektionerna hade vi mest bara mysigt, vi fick bullar och godis av läraren. Haha! Igår kollade vi på film på engelskan som Poles hade tagit med, han hade även köpt med julmust till allihopa och chips fick vi också, haha världens bästa klass. ♥ 
 
Nu ska jag fortsätta göra mig klar, ska träffa Linnea om ett tag. Vi ska nog bara kolla på film och mysa, eftersom vädret suger som vanligt.Vi hörs, kraaaam /Alva
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: