alvapluslinnea.blogg.se

UTAN KÄRLEK KOMPIS, VI KOMMER ALLA ATT FALLA

Kategori: Linnea

Måste bara säga att jag hade en sjukt bra dag i fredags! Gick upp tidigt och beställde biljetter till One Direction, åkte direkt till mormor och morfar för att spendera dagen där. Umgicks med dom och åt på restaurang! Åkte hem igen vid 7, jag blev skjutsad till Jullan där Alva, Amanda, Elin, Jakob och Tova redan var. Spenderade kvällen/natten där, kollade x-factor och gottade oss med chokladfontän och frukt! Blev skjutsad av Alva hem på cykel, ramlade, blev nästan påkörda och körde nästan in i en stolpe, standard hahah! Bäst dag iallafall.

Idag har jag inte gjort ett skit ärligt talat, men det har varit skönt. Har skypeat med Richard och Fadi hela kvällen, eller mest Fadi för Richard drog! Måste verkligen köpa nytt headset, dom jag har nu suger! Får önska mig i julklapp hihi.. Nu måste jag sova, vi hörs! Godnatt :) /Linnea

Så sööööööööööt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: