alvapluslinnea.blogg.se

Don't worry child

Kategori: Allmänt

Tjaaa! Ligger just nu i sängen och väntar på att Alva ska ringa. Är rätt så trött efter dagens fotbollsträning, så ska nog sova snart!

Min helg äääägde så hårt! I fredags sov jag, Alva och Tova över hos Jullan, hur kul som helst! Vi käkade pizza på nytorget, cyklade tandem, kollade film och VMA, mös med en massa gott, satt vid datorn, skrattade och var uppe halva natten. Sådär som en lyckad sleepover ska se ut! Tack girls! När jag kom hem på lördagen var jag dock helt slut, så det fick bli filmtittande med Alva och en lång dusch den kvällen.

Spenderade söndagen hos mormor och morfar med min familj, alltid lika mysigt! Fika, kolla bottenmatch i fotboll, äta god mat, ta en tur till skärgården och bara umgås var det vi hann med. Igår ju dit igen på fredag med Vilma hihi! Idag har jag bara hunnit med skola och träning som vanligt. Ska dra mig mot köket nu och hämta mjölk haha, vi hörs! Puss! /Linnea

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: