alvapluslinnea.blogg.se

Trött

Kategori: Allmänt

Jag somnade typ någon gång efter 1 inatt, och gick upp halv 9 imorse, så är helt död för tillfället! Spelade lika mot Nora, 2-2, men det hade ingen betydelse för vi har ändå vunnit b-slutspelet i serien. Nu är det ett stort uppehåll på fotbollen, kommer kännas konstigt.. Plus att jag kanske inte ska spela futsal, så kommer sakna fotbollen antagligen! Har iallafall avslutningen kvar med tjejerna, ser fram emot det! Nu ska jag byta om och försöka plugga lite, tror inte jag kommer orka menmen. Är sjukt sugen på cashewnötter haha, men orkar inte åka till Ica.. Kanske kan tvinga brorsan att skjutsa mig, jaja vi hörs, puss! /Linnea

Världens bästa bruds, får mig alltid på bra humör!

Kommentarer

  • Sophia säger:

    Jättefin blogg! :)

    Svar: Taaaaack!
    Alva & Linnea

    2012-10-01 | 16:29:05

Kommentera inlägget här: